1/12/2013

kotlety z grochu dla biegaczy by Ida


Oto kolejny przepis idealny dla biegaczy. W tle Festiwal Biegowy.



Składniki:
  • groch
  • jajko
  • natka pietruszki
  • marcewka
  • cebula
Przygotowanie:
Groch namaczamy na noc. Gotujemy w lekko osolonej wodzie, tak żeby dobrze odparował, rozgniatamy na jednolitą masę. Dodajemy jajko, natkę pietruszki, startą marchewkę, posiekaną cebulkę ,pieprz i sól do smaku. Formujemy kotleciki, obtaczamy w bułce tartej, ale nie koniecznie i smażymy.

Sos chrzanowy. słoik chrzany najlepiej z bazarku :), śmietana, gotujemy krótko i gotowe.

Kotleciki najlepiej smakują z kaszą jęczmienną polane sosikiem i ogórkiem kiszonym. Smacznego.

4 komentarze :

  1. Bardzo lubię wszelkiego rodzaju kotleciki warzywne. A przed biegiem taki kotlecik to u mnie dodatkowy napęd:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. generalnie kotlety, inne dania też, można zrobić, dodać do nich wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16/1/13 13:21

    z pozdrowieniami dla glodzika

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz.